Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ami másnak csak erotikus fantázia...

Narratofil napló

Narratofil napló

Aszimmetria

2019. november 10. - V. Lamoureaux

A szőnyegen térdelsz. Meztelen vagy, a nyakadban lévő pántot leszámítva. A vastag bőrszíj gyönyörűen mutat rajtad. A belőled sugárzó férfierő, a szinte ugrásra kész, megfeszülő izmaid éles kontrasztban vannak a testtartásoddal, a földre szegezett tekinteteddel. Vársz. Én sem akarok még megszólalni. Nézni akarlak, beinni a látványt, minden apró részletet.

Föléd hajolok: ahogy hátrahúzom a fejed, ösztönösen becsukod a szemeidet. Egyetlen mozdulattal a nyakadban lévő pánthoz kapcsolom a láncot. A másik vége a kezemben. Ahogy a hideg fém a mellkasodhoz ér, egy pillanatra visszatartod a lélegzeted. Finoman meghúzom a láncot és eléd lépek:

- Nézz rám!

Képtalálatok a következőre: bondage sensual"

Ahogy rám emeled a tekinteted... meglepettség, kíváncsiság és izgalom. Látom rajtad, mennyire tetszem neked. A mustársárga, szűk szövetruha, a tűsarkú cipő, a vörös rúzs. Az arcodhoz hajolok, felemelem az állad és a szemedbe nézek:

- Tetszik, amit látsz?

- Igen. Nagyon.

- Jól van. Te is tetszel nekem. Gyönyörű vagy így ruha nélkül.

A szavak azonnal hatnak. Látom, ahogy elönt az izgalom, ahogy még jobban tudatosul benned saját meztelenséged. Hátrébb lépek. Élvezem a látványt.

- Tedd szét a térdeidet!

Lassan mozdulsz; érzem, ahogy közben figyeled magad.

- Még jobban!

Szélesre nyitod a combjaidat.

- Fogd meg a farkadat! ... Úgy... Most pedig mutasd meg nekem, hogyan szoktál játszani vele!

Az arcod megrándul, mintha egy pillanatra nem hinnéd el, mit kértem. De a kezed lassan megmozdul.

- Igen, így... hadd lássam!

A kezed megtalálja a ritmust. Kőkemény vagy. Behunyod a szemed. A tempó egyre gyorsul.

Nagyon szépen csinálod. Hadd nézzem még! - súgom a füledbe. Megnedvesítem az ujjaimat, a vállad fölött áthajolva hozzád érek és végigsimítom a farkad. Megáll a kezed, hogy helyet adj nekem. Felnyögsz, érzem, ahogy megfeszül a tested.

- 3 percet kapsz! Ha addig elélvezel, rendben van. Ha nem, akkor ma már nem fogsz.

Ez megzavar, újra vissza kell találnod a ritmushoz. Amikor megvan, eléd guggolok és leplezetlenül nézlek. A kezeidet, a farkadat, az izmos combjaidat, a hullámzó mellkasodat, a behunyt szemeidet és a hátravetett fejedet. Tökéletes férfitest... és tökéletesen teszed, amire utasítottalak; de még nem végeztem:

- Két perced van!

- Nem biztos, hogy menni fog - nyögsz fel.

- Tudom, hogy ügyes vagy - súgom a füledbe.

A mozdulataid megint gyorsulnak. Most már nem zavar meg, hogy közben én is hozzád érek. Épp annyival csúsztatod arrébb a kezed, hogy megtehessem, de közben is folytatod a játékot. Ez felizgat, érezni akarom a kezemben én is; játszom veled, végigsimítom a farkadat, a golyóidat. Finoman megemelem őket, majd csak tartom a tenyeremben, miközben a kezed fokozódó tempóban visz téged egyre feljebb.

- Egy perc. Látni akarom, ahogy elélvezel. Kérlek... mutasd meg nekem!

A légzésed szaggatottabbá válik. Ismerem, tudom, mindjárt...

- Hadd lássam! Kérlek! Élvezz!

A hangod ér el hozzám először. Felnyögsz. Egészen mélyről jön. Megállíthatatlan. Aztán a robbanás energiája. Az egész tested hullámzik, a hátad megfeszül. Hátrahúzom a fejedet. Élvezel. Hosszú, nagyon hosszú ideig. A farkadat nézem a vállad fölött: gyönyörű látvány. A spermád a hasadon, a combodon, a kezeden. Az ujjaimmal megérintem, majd lenyalom.

- Köszönöm, hogy megmutattad. Csodálatos volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://narratofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr2215300674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2020.02.29. 13:21:37

Az a férfi, akivel legutóbb együtt voltam, azt mondta nekem szex közben, hogy "szeretek szolgálni". Nem mertem visszakérdezni, mire gondol, "eleresztettem a fülem mellett". Mar bánom, lehet, hogy erre gondolt?

Domitor Leonum 2020.03.03. 08:45:02

@HoldViola: Lehet, bizony. :) Sok-sok fajta játék van.
süti beállítások módosítása