Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ami másnak csak erotikus fantázia...

Narratofil napló

Narratofil napló

Élvezz nekem!

2020. január 20. - V. Lamoureaux

Az ágy mellett állsz, teljesen felöltözve. Az inged nyaka kigombolva, az izmaid átrajzolódnak a vékony anyagon. Nem mozdulsz, tekinteted nem engedi el az enyémet. Meztelenül fekszem előtted, combjaim nyitva, a várakozástól már nedves vagyok.

“Élvezz nekem, hadd lássalak! Élvezz, az enyém az összes orgazmusod!” - A hangszíned is felizgat, a kezem a lábaim közé siklik, az ujjaim maguktól mozdulnak.

received_526874611513759.jpeg

“Háromszor. Nem több, nem kevesebb. Most. Lássam!”

A szavak mögötti határozottság, az elsötétülő tekinteted... szinte azonnal élvezek. Még szélesebbre nyitom a combjaimat, hogy láss közben. Vágyom rá, hogy láss... Az arcomat nézed: “Egy. Gyerünk tovább!”

Látom magunkat kívülről: a meztelenségemet, a kitárt testemet, ami éles kontrasztban áll a te sportos eleganciáddal, a mozdulatlanságoddal. Egy lépésre állsz tőlem, hol az arcomat, hol a testemet figyeled, de hozzám sem érsz. Az ujjaim egyre gyorsuló mozdulatokkal hozzák el a következő orgazmust.
“Kettő”- nyögök fel. - “Már csak egy van.”

Nem reagálsz, de pontosan érzem a kettőnk között feszülő energiát. Az egész testem fürdik a figyelmedben. A harmadik nehezebben jön, elfáradok tőle, a kezem megpihen, a csiklóm lüktet. A fejemhez lépsz és letérdelsz. Egész közelről suttogsz hozzám: “Ügyes voltál. Elégedett vagyok. Folytasd! Gyere még! Nem érhetsz hozzám, csak élvezz még nekem ugyanilyen szépen.” 

A kezem újra megmozdul, a szavaid visznek tovább ... a hangod és az orgazmusaim összefonódnak ... végtelenítve élvezek miközben beszélsz hozzám.

A bejegyzés trackback címe:

https://narratofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr1315417132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása