Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ami másnak csak erotikus fantázia...

Narratofil napló

Narratofil napló

Játssz nekem!

2020. május 14. - V. Lamoureaux

- Térdelj le!

A szőrme puha érintése alattam... Csak egy harisnyatartós harisnya van rajtam, különben meztelen vagyok. Ahogy szereted. Végigmérsz, lassan húzod végig rajtam a tekinteted, nem kerüli el a figyelmedet egyetlen részlet sem.

- Nyisd széjjelebb a lábaidat!

Engedelmeskedem. Ahogy mozdulok, a lábaim között érzem, hogy a nyers szavaid milyen hatással vannak rám. Pontosan tudod te is, a tekinteted most oda szegeződik.

98003074_943203552816859_8403973473134706688_n.jpg

- Helyes, ezt már szeretem. Ezek szerint elég nedves vagy...

Egy üveg dildót tartasz a kezedben. Felém nyújtod.

- Tessék. Játssz nekem!

Lassan nyúlok érte. Ahogy az üveg hűvösségét megérzem a bőrömön, az egész testem megborzong. A lábaim közé csúsztatom, amikor a hangod megállít.

- Várj, ne siess annyira! Húzd végig a melleiden.

Az üveg érintése a mellbimbómon még jobban felizgat. Játszom vele, hol az egyik, hol a másik mellemet kényeztetem, miközben a másik kezem a combomra siklik. Teljesen nyitva vagyok. "Engedd, hadd menjek tovább!" - kérem szavak nélkül. Bólintasz:

- Húzd lejjebb, végig a hasadon, egészen le... és most állj meg ott. Nem érhet hozzá a csiklódhoz. Még nem. Csak tartsd ott egészen közel. 

A testem megfeszül. Vágyom rá, hogy magamban érezzem a játékszert. "Engedd meg!" - üzenem a tekintetemmel, mire elmosolyodsz. Aztán hosszúnak tűnő perceken keresztül játszol az érintéssel. Egy-egy pillanatra engedélyezel egy leheletfinom érintést, aztán újra csak a hiány. A bőröm felforrósodik, a combjaim a vágytól nedvesek. Szinte ködön keresztül ér el hozzám a hangod:

- Érintsd hozzá! Lassan, nagyon lassan kezdd el beljebb tolni. 

Azonnal elélvezek, még azelőtt, hogy a kezemet megmozdítottam volna. Az üveg dildó finoman csúszik belém. Minden millimétert megérzek, minden apró mozdulat ingerel. A másik kezem ösztönösen a csiklómra siklik. 

- És most kezdd el! Lássam! 

Mozgatni kezdem a játékszert, lassú mozdulatokkal izgatom magam, ahogy egyedül szoktam. Ismerős érzések. 

- Nem így! Keményebben! Úgy csináld, ahogy én csinálnám! - csattan a hangod.

Elbizonytalanodom. Szégyellem magam. Ilyet nem csináltam még előtted. Nem tudom, hogy képes vagyok-e rá. 

- Gyerünk! Baszd meg magad rendesen! 

A szó a zsigereimig hatol, a testem azonnal reagál rá. Gondolkodás nélkül gyorsítok a tempón és szinte azonnal jön a következő orgazmus. Aztán a következő. A szemedbe nézve élvezek. Ha mindent látni akarsz, akkor ehhez mit szólsz? És én meg tudom-e tenni, hogy az élvezet pillanatában nem csukom le a szemem? 

Az idő összesűrűsödik. Széttárt combokkal, meztelenül térdelek a széked előtti szőrmén és folyamatosan élvezek. A saját hangomat sem ismerem már fel. Nincs eleje és vége az orgazmusaimnak, egyetlen összeolvadó érzés az egész. Már nem maradt egyetlen kérdés vagy gátlás sem. Azt akarom, hogy láss mindent. Nézz, kérlek, nézd, ahogy csinálom. 

A tekinteted elsötétül. Határozott mozdulattal lököd hátra a széket és állsz fel. 

- Elég! Vedd ki! Meg akarlak baszni. 

Ahogy megtámaszkodom, ellentmondást nem tűrően fogod meg a csípőmet és már bennem is vagy. Eszköz vagyok a vágyad csillapítására. Használsz. Ujjaim a szőrmét markolják. Egy vagyok a pinámmal, más nem létezik. A mozdulataid, a hangod, a vágyad, a lüktetésem, a kiélezett érzékelésem, a végtelen kéj... kérlek, még, még, kérlek!

A bejegyzés trackback címe:

https://narratofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr3315692202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása