Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ami másnak csak erotikus fantázia...

Narratofil napló

Narratofil napló

Tavaszi álom

2020. március 02. - V. Lamoureaux

Azt álmodtam, hogy egy nagy asztalra voltam kikötve: a csuklóim és a bokáim fémpántokkal rögzítve.

Többen voltak körülöttünk, és te döntötted el, ki mit csinálhat velem. Amikor nagyon tiltakoztam, megfenyegettél, hogy bekötöd a szemem. És mivel nem tudtam abbahagyni a tiltakozást, meg is tetted, aztán a fülembe súgtad, mi fog történni.

c4d95c61-7713-4556-ab98-079fe02d47a9.jpeg

Mivel úgy láttad, hogy engedetlen voltam, kaptam egy plugot, amit úgy rögzítettél, hogy ne jöhessen ki. Nem nagyot, inkább csak hogy folyamatosan érezzem.

Bekötött szemmel, kitárva feküdtem és hallottam, hogy megreccsen az asztal. Éreztem, ahogy valaki a lábaim közé térdelt. Megdugott, belém élvezett. Hallottam a hangodat, ahogy megbeszéled vele, milyen lucskos vagyok.

Aztán a fülembe súgtad, hogy most hagysz egy kicsit pihenni. Ellazultam. És a következő pillanatban tövig belém toltál egy dildót. Nevettél: “Ugye nem gondolod, hogy teljesen pihenhetsz?! Azért csak próbáld meg így!”

Nem sokkal később fölém térdelt valaki és a farkát a számba rakta. Szopni kezdtem, miközben valaki elkezdett játszani a dildóval... arra ébredtem, hogy elélvezek.

A bejegyzés trackback címe:

https://narratofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr7815499864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása